Tieto VOP upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kedy na jednej strane je predávajúci:

Doodles – Slovakia s.r.o.

Mojš 278, 010 01 Žilina

IČO: 50949501

DIČ: 2120539344

IČ DPH: SK2120539344

sídlom Mojš 278, 010 01, Žilina, Výpis z Obchodného registra Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č. 68018/L, e-mail: info@haffun.com ako predávajúci a na strane druhej je kupujúci, ktorý môže byť aj spotrebiteľom (ďalej len „kupujúci“) t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania. Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku“), všetko v znení neskorších právnych predpisov. Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. Používaním internetových stránok e-shopu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami. Tieto obchodné podmienky sú platné až do vydania nových obchodných podmienok.

Bankové spojenie:
IBAN:
BIC/SWIFT:
Telefónne číslo
e-mail: info@haffun.com

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Žiline pre Žilinský kraj, ul. Predmestská 71, 011 79 Žilina, tel.č. 041/7632130, za@soi.sk

OBJEDNÁVANIE A UZAVRETIE ZMLUVY

Tieto obchodné podmienky upravujú právo spotrebiteľa a povinnosti predávajúcich pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku, alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho. Zmluva uzavretá na diaľku (ďalej len „zmluva o kúpe) je zmluva medzi predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a kupujúceho, najmä využitím webového sídla. Zmluva o kúpe, na základe ktorej predávajúci realizuje predaj tovaru kupujúcemu, vznikne na základe záväznej objednávky. Objednávka sa považuje za záväznú, ak bola uskutočnená cez "košík", e-mailom alebo telefonicky a následne bola potvrdená predávajúcim. Potvrdenie objednávky sa realizuje telefonický alebo e-mailom, obvykle zo strany predávajúceho po uskutočnení objednávky (v prípade telefonickej objednávky sa obvykle za potvrdenie považuje hovor, kde sa upresňujú detaily objednávky ako predmet, množstvo, cena, spôsob, náklady a čas dodania). Predávajúci môže kontaktovať kupujúceho za účelom upresnenia podrobností objednávky, ako sú špecifikácie a množstvo tovaru, cena tovaru, ako aj doba a spôsob dodania.

Objednávka, ktorá bola potvrdená predávajúcim, je záväzná pre obe strany, pokiaľ nedôjde k porušeniu dohodnutých podmienok v čase potvrdenia. Podstatnými podmienkami sú obsah objednávky (presná špecifikácia a počet tovaru), cena tovaru a prepravy, ako aj spôsob a termín doručenia. Zaslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať a zaplatiť za tovar dohodnutú sumu. Predávajúci potvrdí prijatie objednávky do 24 hodín e-mailom Všetky potvrdené objednávky sú záväzné. Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar v správnom druhu a množstve za dohodnutú cenu podľa objednávky.

Storno objednávky
Kupujúci má možnosť stornovať objednávku bez udania dôvodu do 24 hodín od jej uskutočnenia. Zrušenie je možné e-mailom na adrese info@haffun.com, alebo telefonicky. Po overení splnenia podmienok pre zrušenie objednávky predávajúci potvrdí storno objednávky kupujúcemu e-mailom alebo telefonicky. Ak už bola za objednaný tovar zaplatená suma, predávajúci vráti peniaze na bankový účet kupujúceho alebo ich doručí iným dohodnutým spôsobom.

Cenové podmienky
V e-shope sú uvedené konečné ceny produktov, vrátane daní. K základnej cene každej objednávky sa priráta poplatok za dopravu, ktorý závisí od vybraného spôsobu doručenia. Celková cena za dopravu je kalkulovaná na základe hmotnosti objednaného tovaru a presná suma je v objednávke zobrazená pri každej možnosti prepravy. Cena za prepravu zahŕňa balné.

Predávajúci je platcom DPH.

PLATBY

Súčasťou objednávky na e-shope je povinnosť kupujúceho zaplatiť predávajúcemu sumu za objednaný tovar. V internetovom obchode www.haffun.sk má kupujúci tieto možnosti úhrady objednávky:

Dobierka: Zaplatíte za tovar pri jeho prevzatí od doručovateľa, možnosť dobierky je dostupná na území vybraných krajín.
Platba kartou: Platby kartou je možné realizovať rôznymi spôsobmi – WooPayments, Paypal, Apple Pay, Google Pay. V prípade osobného odberu je možná len platba vopred, buď kartou online alebo cez Paypal, Google Pay a Apple Pay.
Po schválení platby bude suma vo výške celkovej ceny tovaru odčítaná z účtu kupujúceho.
Predávajúci posiela daňový doklad (faktúru) na e-mail kupujúceho.

DODACIE PODMIENKY

Predávajúci sa zaväzuje doručiť objednaný tovar na základe jeho dostupnosti a operatívnych kapacít v najkratšom možnom čase. To znamená, že ak je objednávka potvrdená do 11.00 hod, tovar bude odoslaný zákazníkovi ešte v ten istý deň. Vo väčšine prípadov je tovar expedovaný do 1-3 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky, pokiaľ nie je u konkrétneho tovaru uvedená dlhšia dodacia doba. Výnimočne sa môže stať, že dodacia doba presiahne 7 dní, alebo uvedenú dobu pri konkrétnom tovare, avšak iba po predchádzajúcej dohode s kupujúcim. Predávajúci bude informovať kupujúceho o odhadovanej dodacej lehote a termíne dodania prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

DORUČENIE TOVARU

Dopravu objednaného tovaru zabezpečuje predávajúci cez kuriérsku spoločnosť DPD a Slovenskú poštu. Adresa doručenia je určená podľa údajov uvedených v objednávke od kupujúceho. Za dokončenie procesu dodávky sa považuje doručenie tovaru na adresu určenú kupujúcim.

Ak to charakter tovaru vyžaduje, predávajúci tiež priloží návod na použitie a záručný list.

Predávajúci zodpovedá za tovar až do momentu jeho prevzatia kupujúcim.
Tovar je adekvátne zabalený a chránený. Je povinnosťou kupujúceho pri prevzatí tovaru skontrolovať:

  • či mu bol dodaný tovar v súlade s objednávkou
  • či mu bol tovar dodaný v množstve v súlade s objednávkou
  • či je tovar poškodený


V prípade, že bol kupujúcemu dodaný tovar, ktorý si neobjednal, predávajúci odporúča, aby kupujúci ihneď, najneskôr do 24 hodín e-mailom alebo telefonicky kontaktoval predávajúceho. V prípade, ak bol dodaný tovar, ktorý javí známky poškodenia, predávajúci odporúča, aby kupujúci ihneď, najneskôr do 24 hodín e-mailom alebo telefonicky, kontaktoval predávajúceho. V prípade zistenia poškodenia tovaru predávajúci odporúča, aby kupujúci vyhotovil záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí doručovateľ. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne predávajúci poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovare alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

Predávajúci nezodpovedá za oneskorené doručenie tovaru spôsobené dopravcom. V prípade poškodenia zásielky spôsobeného dopravcom, nesie zodpovednosť dopravca. Predávajúci v týchto prípadoch zabezpečí dodanie nového tovaru kupujúcemu po uhradení vzniknutých škôd dopravcom.

V situácii, keď je o tovar veľký záujem a dochádza k nedostatku, môže byť objednávka rozdelená do niekoľkých zásielok. Napriek tomu kupujúci platí poštovné a balné iba ako za jednu zásielku.

ODSÚPENIE OD VYBAVENEJ OBJEDNÁVKY

 V súlade so zákonom 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov v platnom znení (ďalej len „zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo bez udania dôvodu odstúpiť od uzavretej objednávky (alebo kúpnej zmluvy, ak tovar už bol prevzatý) do 14 dní od dňa prevzatia tovaru. Táto 14-dňová lehota na odstúpenie začína plynúť dňom prevzatia tovaru končí 14 dní po jeho prevzatí. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim v okamihu, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.

Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa § 7 ods. 1 Zákona 102/2014 Z.z.

V prípade, že kupujúci využije právo na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu, znáša náklady na vrátenie tovaru (poštovné), a to aj v prípade, že tovar nie je vzhľadom na jeho povahu možné vrátiť prostredníctvom pošty.

Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo zaslať toto odstúpenie e-mailom na adresu predávajúceho uvedenú v jeho kontaktných údajoch. K odstúpeniu od zmluvy sa odporúča priložiť doklad o kúpe (faktúru). V odstúpení od zmluvy je potrebné uviesť číslo a dátum objednávky, dátum, kedy bol tovar doručený, meno a priezvisko kupujúceho, adresu trvalého pobytu a určiť spôsob, akým majú byť vrátené prijaté platby s uvedením čísla bankového účtu vo forme IBAN v prípade bezhotovostného vrátenia peňazí.

Ak sa rozhodne kupujúci tovar vrátiť, je potrebné rešpektovať nasledujúce zásady:
a) Kupujúci môže po prijatí tovaru testovať jeho funkčnosť, ale nesmie ho používať, ak plánuje od zmluvy odstúpiť. Pri testovaní tovaru by mal kupujúci postupovať tak, ako by to bolo možné v tradičnom obchode, aby zistil jeho povahu, vlastnosti a funkčnosť. Počas lehoty na odstúpenie od zmluvy je potrebné, aby kupujúci s tovarom zaobchádzal opatrne.
b) Kupujúci je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku manipulácie s ním nad rámec potrebný na zistenie jeho vlastností a funkčnosti.

Ak sa kupujúci rozhodne tovar vrátiť, je povinný:
a) kontaktovať predávajúceho s požiadavkou na odstúpenie od zmluvy, uviesť číslo objednávky, dátum nákupu a údaje bankového účtu pre vrátenie peňazí. Môže tak urobiť najneskôr 14 dní odo dňa prevzatia objednávky.
b) poslať tovar späť na adresu predávajúceho - Doodles - Slovakia s.r.o., Mojš 278, 010 01 Žilina, najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Predávajúcu odporúča posielať tovar doporučene a poistený a použiť vhodné balenie na ochranu originálnych obalov a samotného tovaru pred poškodením alebo znehodnotením počas prepravy (predávajúci nezodpovedá za stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy). Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá.
c) uhradiť náklady spojené s vrátením tovaru (poštovné, poistenie atď.).

Tovar, ktorý kupujúci vracia, musí byť:
a) v nepoškodenom stave
b) kompletný (vrátane príslušenstva, dokumentácie atď.)
c) Including the attached proof of purchase.

Po splnení týchto podmienok a prijatí vráteného tovaru je predávajúci povinný:
a) prijať tovar späť
b) vrátiť kupujúcemu celú zaplatenú sumu za tovar do 14 dní od odstúpenia od objednávky, s výnimkou nákladov na dopravu. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký kupujúci použil pri platbe predávajúcemu, ak kupujúci neuviedol iný spôsob úhrady v odstúpení od zmluvy, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov
V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy iba čiastočne, t. j. iba vo vzťahu k niektorým produktov, pričom ostatné produkty si kupujúci ponecháva, predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu časť nákladov na dodanie tovaru, ktoré nie je možné určiť pomerne, a teda kupujúcemu bude v taktomto prípade vrátená iba kúpna cena tovaru, ohľadom ktorého čiastočne odstúpil od zmluvy.

Ak nie sú splnené všetky podmienky, predávajúci nebude akceptovať odstúpenie od zmluvy a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho späť.

Právo na odstúpenie od zmluvy kupujúcemu zaniká v prípade, že si ho kupujúci neuplatnil v lehote a spôsobom upraveným v predchádzajúcich bodoch týchto všeobecných obchodných podmienok.

ZÁRUKA A REKLAMAČNÉ KONANIE

Proces vybavovania reklamácií je v súlade s platným reklamačným poriadkom, ako aj s pravidlami stanovenými v Obchodnom zákonníku, príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitými predpismi. Reklamácie sú prijímané len na tovar zakúpený priamo od predávajúceho a ktorý je majetkom kupujúceho.

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim a za vady, ktoré sa na tovare vyskytnú v záručnej dobe. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

Pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom (fyzická osoba, nekonajúca v rámci svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania), sa na všetok tovar poskytuje záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak, postupuje sa podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa podľa Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru od dopravcu alebo pri osobnom prevzatí od predávajúceho.

Pri zasielaní tovaru na reklamáciu je kupujúci zodpovedný za to, aby bol tovar čistý, bez mechanického poškodenia, a spolu s ním aj za priloženie kópie faktúry. Je tiež nevyhnutné, aby kupujúci spolu s tovarom zaslal podrobný popis zisteného poškodenia, prípadne fotografie.

Predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim, napr. vo forme e-mailu alebo v písomnej podobe.

Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť (napr. pri zlacnenom tovare).

Výluky zo záruky

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie tovaru zapríčinené kupujúcim, okrem iného, najmä:

  • prirodzeným opotrebením
  • znečistením tovaru alebo jeho častí
  • zanedbaním predpísanej starostlivosti o tovar
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostrediu, v ktorom sa tovar bežne používa
  • zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
  • pri používaní tovaru v rozpore s návodom, technickými normami, inou dokumentáciou k tovaru či s účelom, na ktorý je tovar určený
  • mechanickým poškodením, najmä roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním tovaru a pod.
  • po uplynutí záručnej doby


Tieto výluky zaisťujú, že záruka sa vzťahuje iba na chyby materiálu alebo spracovania a nie na vady spôsobené nesprávnym používaním, náhodným poškodením alebo bežným opotrebovaním tovaru.

POSTUP REKLAMÁCIE

Predávajúci čo najskôr potvrdí prijatie reklamácie a oznámi spôsob riešenia. Dátum reklamácie je dátum, kedy ju predajca prijal.

Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu bezodkladne na adrese predávajúceho (Doodles – Slovakia s.r.o., Mojš 278, 010 01 Žilina,) alebo e-mailom na adrese: info@haffun.com, ihneď po zistení vady. Tovar musí byť riadne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. K tovaru je potrebné priložiť popis závady (ak nebol zaslaný elektronicky).

Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a v čo najkratšom čase oznámi spôsob jej vyriešenia. Dátum uplatnenia reklamácie je dátum jej doručenia predávajúcemu. Predávajúci určí spôsob vyriešenia reklamácie okamžite, alebo v zložitých prípadoch do troch dní od uplatnenia reklamácie. Celkové vybavenie reklamácie nesmie presiahnuť 30 dní od dátumu jej uplatnenia. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar, alebo má právo na výmenu tovaru za nový.

Pri odstrániteľnej vade má kupujúci právo na jej bezplatné, riadne a včasné odstránenie. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže namiesto opravy požiadať o výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak to predávajúcemu nespôsobí neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie odovzdaním opraveného tovaru, výmenou tovaru, vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru

Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená odstránením závady predávajúcim. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný.

Pokiaľ ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohla riadne používať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.

Ak tovar predávaný za nižšiu cenu alebo použitý tovar má vadu, za ktorú predávajúci zodpovedá, má kupujúci namiesto práva na výmenu, právo na primeranú zľavu.

Predávajúci si vyhradzuje právo vymeniť vadný tovar za iný obdobný tovar s porovnateľnými parametrami. Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova odo dňa prevzatia nového tovaru.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a o vybavení reklamácie kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľ, vydať písomný doklad (aj e-mailom) najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak je reklamačné konanie ukončené odovzdaním opraveného tovaru, jeho výmenou, vrátením kúpnej ceny, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodneným zamietnutím.

Tieto reklamačné podmienky sú súčasťou všeobecných obchodných podmienok a predávajúci si vyhradzuje právo ich meniť bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho.

Podmienky ochrany osobných údajov

Návštevník e-shopu má v rámci svojej objednávky alebo mimo objednávky možnosť registrovať sa v e-shope a stať sa tak registrovaným užívateľom.

Registrácia v e-shope je možná na základe vyplnenia registračných údajov a vyjadrením dobrovoľného súhlasu s registráciou, čím registrovaný užívateľ získa možnosť spravovať svoje objednávky v prostredí on-line, možnosť uskutočňovať budúce nákupy bez nutnosti opakovaného zadávania kontaktných údajov, možnosť sledovať históriu nákupov.

Prípadné komplikácie pri registrácii v e-shope alebo chyby spojené s užívateľským účtom môže registrovaný užívateľ nahlásiť predávajúcemu. Predávajúci nezodpovedá za to, že jeho systém, teda aj užívateľský účet, bude dostupný nepretržite (z dôvodu potrebných aktualizácií a opráv softvérového a hardvérového vybavenia).

Užívateľský účet registrovaného užívateľa je chránený prihlasovacím menom, resp. emailovou adresou a heslom. Za zabezpečenie týchto údajov pred stratou a zneužitím zodpovedá sám registrovaný užívateľ.

Registrovaný užívateľ môže svoj užívateľský účet v e-shope kedykoľvek a bez akýchkoľvek obmedzení zrušiť.

Predávajúci môže užívateľský účet registrovaného užívateľa zrušiť, pokiaľ registrovaný užívateľ tento účet dlhšie než 1 rok nevyužíva alebo v prípade, ak registrovaný užívateľ hrubým spôsobom poruší svoje povinnosti vyplývajúce z týchto podmienok.

Pokiaľ registrovaný užívateľ zadá v e-shope akýkoľvek komentár či hodnotenie k produktom predávajúceho, prípadne fotografiu či iné autorsky chránené dielo, platí, že registrovaný užívateľ predávajúcemu udelil bezodplatnú, výhradnú, územne a časovo neobmedzenú licenciu na zverejnenie takéhoto diela na jeho ďalšie upravovanie a komerčné použitie predávajúcim. Registrovaný užívateľ je povinný zdržať sa zadávania takých diel v e-shope, ktoré by porušovali všeobecne záväzné právne predpisy, najmä také, ktoré by bez súhlasu zasahovali do osobnostných či autorských práv 3. osoby, ktoré by svojím obsahom pohoršovali verejnosť alebo nabádali k násiliu, ktorých obsah je vulgárny či iným spôsobom zjavne nevhodný.

Kupujúci, resp. registrovaný užívateľ (ďalej spoločne len „kupujúci“) berie na vedomie, že pri uzavretí zmluvy s predávajúcim prostredníctvom e-shopu, pri používaní e-shopu, pri registrácii v eshope pri alebo pri registrácii k odberu noviniek (newsletteru) dochádza k spracúvaniu osobných údajov. Spracovanie a ochrana osobných údajov sa riadi ustanoveniami Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Predávajúci upozorňuje, že pri uzavretí zmluvy dochádza k spracovaniu identifikačných a kontaktných údajov, ktoré kupujúci zadal vo svojej objednávke, a to za účelom plnenia práv a povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, ktorá je tiež právnym základom spracovania údajov pre daný účel spracúvania. Kupujúci berie na vedomie, že bez dobrovoľného poskytnutia týchto údajov by uzavretie a plnenie zmluvy nebolo možné.

V prípade registrácie v e-shope dochádza k spracúvaniu prihlasovacích a kontaktných údajov kupujúceho, a to za účelom vytvorenia užívateľského účtu a poskytovania vyššie uvedených služieb spojených s registráciou na základe súhlasu kupujúceho, ktorý je tiež právnym základom spracovania údajov pre daný účel spracúvania. Kupujúci berie na vedomie, že bez dobrovoľného poskytnutia týchto údajov a udelenia súhlasu by zriadenie užívateľského účtu a poskytovanie služieb spojených s registráciou nebolo možné.

Osobné údaje pre účely zmluvy budú spracované po dobu trvania zákonom stanovených povinností predávajúceho vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä z občianskeho zákonníka, zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, zákona o archívoch a registratúrach, zákona o účtovníctve a zákona o DPH, tj. minimálne po dobu 10 rokov. Osobné údaje pre účely registrácie v e-shope budú spracované po dobu trvania záujmu kupujúceho o využívanie užívateľského účtu a služieb spojených s registráciou v e-shope.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny týchto všeobecných obchodných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke obchodu www.haffun.com, www.haffun.sk, www.haffun.cz.

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.

Prípadné spory vzniknuté pri plnení kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou budú zmluvné strany riešiť predovšetkým dohodou. V prípade, že dohoda nebude možná, sú na riešenie sporov príslušné súdy Slovenskej republiky.

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“).

Predávajúci nie je vo vzťahu ku spotrebiteľovi viazaný žiadnymi kódexmi správania

Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú platné právne predpisy Slovenskej republiky, predovšetkým príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č. 250/2007 Z. z. ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov v platnom znení, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov v platnom znení.

Pokiaľ nie je v písomnej dohode medzi Predávajúcim a Kupujúcim alebo zákonom stanovené inak, uplatnia sa na všetky vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim tieto obchodné podmienky. Zmluvné strany sa uzavretím Zmluvy v súlade s ust. článku 6 ods. 2 nariadenia č. 593/2008/ES dohodli, že otázky neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia zákonmi a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky (ďalej spoločne len „Rozhodné právo“). V prípade, že Kupujúci je Spotrebiteľom a niektoré z jeho práv a povinností v zmysle týchto obchodných podmienok a Rozhodného práva sú právnym poriadkom krajiny, v ktorej má svoj domicil, upravené odlišne, použije sa právna úprava, ktorá je pre Kupujúceho priaznivejšia.

V každom prípade, kedy kupujúci odovzdá predávajúcemu svoje hodnotenie, dochádza k udeleniu nevýhradnej a bezodplatnej licencie na využitie hodnotenia bez časového a územného obmedzenia, ktoré predávajúceho oprávňuje na použitie hodnotenia akýmkoľvek spôsobom.

Kupujúci splnomocňuje predávajúceho na využitie hodnotenia bez toho, aby kupujúceho označil za autora, na výkon svojich osobnostných práv v jeho mene, a to buď samostatne, alebo s pomocou tretích osôb.

Poskytnutím hodnotenia kupujúci potvrdzuje, že je oprávnený užívať majetkové autorské práva na svoje hodnotenie v rozsahu nevyhnutnom pre udelenie vyššie uvedenej recenzie, a že túto recenziu poskytuje ako pravdivú v nadväznosti na uskutočnený nákup v E-shope. Udelením licencie kupujúci zároveň potvrdzuje, že hodnotenie neporušuje autorské práva 3. osôb.

Hodnotenie kupujúceho nesmie obsahovať informácie, ktoré sú protiprávne alebo ktoré odporujú dobrým mravom.

Predávajúci môže v E-shope umiestňovať pozitívne, ako aj negatívne recenzie, ktoré nesmie bez vážneho dôvodu mazať. Predávajúci si však vyhradzuje právo úplne alebo sčasti vymazať všetky hodnotenia odporujúce týmto podmienkam.

Hodnotenia nie sú sponzorované.

Hodnotenia poskytnuté v inom jazyku môžu obsahovať aj preklady, ktoré zaistí predávajúci.

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy

Tieto ustanovenia zaisťujú transparentnosť v tom, ako sa spracúva spätná väzba od zákazníkov, a dodržiavanie právnych predpisov v súvislosti s používaním a zobrazovaním takéhoto obsahu na platforme e-shopu.